Nakon sastanka održanog prije tri tjedna u kultnom Kutiću, gdje su dogovoreni svi detalji vezani uz novu sezonu Splitske trening lige, krenulo se i s njenom realizacijom. Prvog kolo bilo je "leteće", a regatno polje bilo smješteno sa sjeverne strane Marjana.
Teme koje su se pretresle na sastanku uglavnom su se odnosile na tehničke detalje realizacije na moru. Tijekom dosadašnjih jedrenja neke stvari su postale standardne, a neke su se prilagođavale trenutku, pa se i za njih pokušao dogovoriti određeni standardni okvir realizacije. Tako su npr. točno definirani kanali preko kojih će se odrađivati komunikacija, krajnji termini do kad će se definirati rute na kojima će se jedriti, također su i definirane same rute za cijelu sezonu, pa i uvjet da se ruta bira po trenutnim uvjetima u smislu da najsporija jedrilica kola istu može prejedriti za najviše 3 do 4 sata itd.
Što se tiče prvog kola vremenski uvjeti po kojima su se okupili splitski ligaši bilo je burno, tmurno i od samog jutra nagovještavalo je da će bar dio jedrenja biti vrlo brz. Izabrana je slalom ruta koja je bila puna kratkih dionica s višestrukim dizanjima i spuštanjima genakera i spinakera:
Ukupna duljina rute definirana je kao 8NM, a uz klasično Open bilježenje prolazaka kroz cilj i rezultati po THC-u nastavili su biti službena korekcija Splitske trening lige.
Kratki izvještaj iz Kaštelanskog zaljeva pripremio je vrijedni Orca, spiritus movens lige i ove sezone:
Stigli smo i do 8 sezone trening lige, nešto repova od prošle sezone razriješeni su na zajedničkom druženju koje je bilo uvod u novu sezonu.
Već su dobrim dijelom kola "rasprodana". Na dva će domaćin biti JK Strožanac, dva JK Split, po jedno Zenta i Spinut, a ostatak je za sada leteći uz potporu JK Mornar.
Za prvo kolo cijeli tjedan najavljivalo se burno vrijeme, samo je bilo pitanje da li će biti oblačno ili ne. Najviše su ga obilježile izgubljene žute bove.
Naime ruta je određena sat prije starta, a vodila je cik cak u sprintu, od Instituta do usamljene opasnosti i oko spomenutih žutih bova. Međutim dviju, one na Institutu i druga kod Kaštela nijr bilo. Ucrtane su na karti, viđene nedavno na pozicijama, ali ih više nema, pa su jedrilice dolazile do pozicija gdje bi trebale biti, virtualno ih okretale i nastavljale dalje u sljedeću etapu.
Ruta je bila zahtjevna jer je bilo dosta okreta, dizanja i spuštanja, plus bura, refuli, dricevi...
Sve u svemu na kraju je to bio lijepi dan na moru.
Bura je puhala od 5, pa sve do 17 čvorova, a ukupno je jedrilo 13 jedrilica među kojima je bilo i nekoliko koje su imale svoja premijerna izdanja. Inače je na čelu flote ponovno bio Mataran 32, dok mu je Magnum x3 stalno bio za leđima. Na treće mjesto dojedrila je Poliklinika Nova - jedna od jurilica iz flote Melgesa 24. Raspored ostalih možete pronaći na ovom linku, a možda kao zanimljiviji detalj može se spomenuti da je ovo bilo prvo jedrenje novopridošloj Samoneli, drugoj jedrilici tipa Zero 22 u Splitskom akvatoriju.
Po pitanju THC-a, raspored na listi bio je nešto drugačiji. Melges 24 za četiri i pol korigirane minute bio je brži od Melgesa 32, dok je razlika između Magnuma i Jene Q bila manja od pola minute.
Iz ove flote 11 jedrilica se prijavilo za kalkulaciju rezultata po ovom sustavu razvrstanja, a kompletne rezultate možete pronaći ovdje.
Iduće kolo treba se jedriti 26. prosinca, dok idući vikend JK Zenta organizira svoju tradicionalnu Božićnu regatu koja ove godine ima humanitarni karakter u smislu prikupljanja sredstava za kupnju novog vanbrodskog motora koji je nužan za rad njenog kadetskog pogona.